gözünüze dizinize dursun
zafer
ordu belediyesinden rant sağlayamayanlar kuyruğuna basılmış aç kedi gibi bağırıyor nedense bukadar dürüst insanı kabullenemiyorlar ama önemli değil it ürür kervan yürür devam seyit başkan
20 Mart 2009 Cuma 00:28
Haksızlık da yapmıyalım
Erol GNÇ
Bu yorum sayın Akata'ya ait olmayabilir..bunu da gözden kaçırmamak lazım...Müstear bir ismle yaılmış orum olabilir..aten sayın akata bu tür br düşünce yapısına sahip değil bildiğim kadarıyla
13 Mart 2009 Cuma 10:28
etnik ayrımcılık sosyalistere yakışmaz
erol Genç
Sn Akata yıllardır bu ülkede Etnik ve dinsel ayırımcılığa karşı çıkan biri olarak.Bu yorumunuzu şiddetle reddediyorum.Bu tür dedikodu haberlerler Ordu halkına zarar verir.Ve de kışkırtıcı özellikteki bu yorum sizin misyonunuza hiç yakışmadı..
13 Mart 2009 Cuma 10:10
hayırlı olsun
ayse
seyit başkanın başkanlığı hayırlı olsun.dürüst başkan ancak yenı yonetimde bayan yardımcı alsın .
12 Mart 2009 Perşembe 23:21
AMATÖR BELEDİYE BAŞKANINA CEVAP
meral deniz
En tehlikeli insan bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olandır. Arkadaşım, siz pahalı dediğiniz suyun maliyet hesabını incelediniz mi hiç. peki bu aşırı maliyetin sebebi seyit torun mu? daha evvelki başkanların yanlış yere yaptırdığı arıtma tesisin, birilerine rant kapısı olsun diye yapılan su depolarının sorumlusu seyit torun mu? ne yapacaktı? hepsini yıkıp yeniden mi yapacaktı? ltf önce bilgilenin öyle fikir yürütün. eleştiri okunuz kendinize batıyor farkında değilsiniz. ayrıca bu denli dürüst bir insanı tencere dibi karasına benzetmeniz çok ilginç. çok ararsınız çooookkkkk.
12 Mart 2009 Perşembe 11:02
bu ne hırs bu ne tepki sayın akata
meral deniz
sayın akata, bu seviyesiz yorumlarınız artık sıktı. sizdeki bu seyit torun nefreti sakın beklentilerinize cevap verilmemiş olması olmasın. eee malum seyit bey dürüst. siz dürüst insanları sevmezsiniz. ayna misali...
12 Mart 2009 Perşembe 10:49
Amatör belediye başkanı
centilmen
Artık amatör belediyecileri seçmeyin.Hala en kirli en pahalı suyu içiyoruz. Bülbülderesinin lağımı kesilmedi kokuyor.Fidangör logarları ve sahili lağım kokuyor. Şehircilik adına hiç bir şey yok. Orduya haksızlık etme seyit torun 5 bin nüfuslu ilçeyi yönetmiyorsun. Artık başkanı 5 yıldır ordulu olanlar değil gerçek ordulular belirlemeli. Bırakın bu bölgeciliği.Orduya kötülük yapıyorsunuz ?
11 Mart 2009 Çarşamba 20:56
toprak
caner
seyit baskan sen daha karasın...bence dahada kara olma...:Dsen yeterince karasın orduyu daha karartmaa....