seim
ordulu
herkes bir gle bir tebessme kanm gidiyor ama farknda deilmisiniz bizim gzelim ordu hibir yere gitmiyor. ltfen artk ordunun geleceini gz nne alalm ve bu seimlerde ordunun geleceine oy verelim. 5 ylda ordu'ya birey kazandramayan bir be yl daha orda otursa ne olur oturmasa ne. elinizi vijdannza koyun ve syleyin orduda ne deiti. yollar ayn pilik iinde ordu yerinde sayyor.millet mersine giderken biz daha nekadar tersine gideceiz ltfen ordu'yu dnn ona gre oy kullann
25 Mart 2009 aramba 18:51
serbu52@gmail.com
75 yllk CHP li aile
75 yllk bir CHP li ailenin ucuguyum.ama oyum SEYT TORUN A anamn ak st gibi helel olsun.btn chp lileri SEYT TORUN U DESTEKLEME YE AGIRIYORUM.AKP NIN EKMEGNE YAG SRME.ordu ya SAHP KALIM LTFEN.....
19 Mart 2009 Perembe 22:05
nye chp degl
murat
demokras le kandramazsnz,chp l adaymza guvenyoruz,seyyt beye gelnce bagmsz olsayms,chp y cgnemeseyms,km ne dersn kenan bey ve ekbn desdeklyoruz.
18 Mart 2009 aramba 09:50
OYLAR SEYIT TORUNA
NURAY KAYA
SAYIN KENAN CEBI CHP LIMISIN AKP LIMISIN BAHARIN EKMEGINE IYIO YAG CALDIN BUZAMANA KADAR UTANIYORUM YOLDA YURURKEN CHP LIYIM DEMEYE YAZIK SANA SENIN SEN KENDI PARTINI HIC TUTMUYOR BAHARI DESTEKLIYORSUN KESKE ONUN PARTISINDEN ADAY OLSAYDIN DAHA IYI OLURDU BIRLIKTE CALISIR PARTIYI BU KADAR KUCUK DUSURMEZDIN BEN BIR CHP LI OLARAK YAZIK DIYORUM OYUMUDA SEYIT TORUNA VERIYORUM SEN DEVAM ET AKP YI DESTEKLEMEYE.
17 Mart 2009 Sal 22:28
oylar DSP'ye
ayla
CHP ve aday Ordu'da seim alamayacak bunu biliyor.Nasl sosyal demokratlarki anlayamadm,sanki rakipleri AKP deilde DSP.Azlarnda AKP ad yok,mevcut ynetimi eletirmekten baka yaptklarda biey yok.Ama Sosyal Demokratlar bilinli,Cumhuriyet iin oylar DSP'ye SEYT TORUN ve ekibine.
16 Mart 2009 Pazartesi 10:08
CHP linin oyu Seyit Torun'a
Glyall
Arkadalar yalandan CHP'ye dierek kafakartrmaya almayn Orduda Seyit bakan tek are Ordulu tehditlere kanmaz Bizim Slalede ena 250 oy ilgenel mecliside CHP belediyede Seyit Torun. Kimse kusura bakmasn oylar blnmeyecek. AKP yesi dostlar bile Seyit Toruna diyor. Sayglarmla
16 Mart 2009 Pazartesi 09:33
gucumuzun ve olanaklarmzn farkndayz
ahmet
smd degsm zaman smd chp zaman,chp y haffe alanlara ders verme zaman.kenan ceb ve ekbne guvenyoruz,nanyoruz desdeklyoruz.
16 Mart 2009 Pazartesi 09:28
bunlar chp li degil gizli akp li
samet can
Chp akln bana alsn,akp yi desteklemeyi braksnlar,bu sene yine seyit bakan...
15 Mart 2009 Pazar 18:57
grgentepeli torunu desteklemez
grgentepeli
sayn torun ptepe yi hatrladnz m?Grgentepelilerden size oy yok bu sefer.
15 Mart 2009 Pazar 18:04
chp'siz asla
yusuf
solun en byk partisi CHP'dir. dolays ile AKP'nin de tek alternatifi CHP'dir. Bu nedenle kiilere deil, partiye oy vererek, CHP'yi gl klmalyz. Geen seimde seyit bakana oy verdim. ama CHP'ye gemeyerek nce koltuunu ve kendini dndn gsterdi. Geleceimiz iin, vumhuriyet iin oylar CHP'ye...
15 Mart 2009 Pazar 12:42
kendne guvenen yuvaya donerd chp derd
ayhan
atamn partsn yok sayan yok sayyoruz,AV.KENAN CEBIYI desdeklyoruz,HALK.
15 Mart 2009 Pazar 09:09
GRGENTEPE
YORGUN DEMOKRAT
''BAKAN S E Y T T O R U N ''STERSENZ ''H A L KA S O R U N ''
15 Mart 2009 Pazar 00:27
dogru soze ne denr
bos ver sm
kalemnze saglk,adaymz KENAN CEBI YE guvenmz sonsuz,ordu chp le aydnlanacak,hayd ordu el ele oylar KENAN CEBIYE.
14 Mart 2009 Cumartesi 22:26