seçim
ordulu
herkes bir gülüşe bir tebessüme kanmış gidiyor ama farkında değilmisiniz bizim güzelim ordu hiçbir yere gitmiyor. lütfen artık ordunun geleceğini göz önüne alalım ve bu seçimlerde ordunun geleceğine oy verelim. 5 yılda ordu'ya birşey kazandıramayan bir beş yıl daha orda otursa ne olur oturmasa ne. elinizi vijdanınıza koyun ve söyleyin orduda ne değişti. yollar aynı pilik içinde ordu yerinde sayıyor.millet mersine giderken biz daha nekadar tersine gideceğiz lütfen ordu'yu düşünün ona göre oy kullanın
25 Mart 2009 Çarşamba 18:51
75 yıllık CHP li aile
75 yıllık bir CHP li ailenin çucuguyum.ama oyum SEYİT TORUN A anamın ak sütü gibi helel olsun.bütün chp lileri SEYİT TORUN U DESTEKLEME YE ÇAGIRIYORUM.AKP NIN EKMEGİNE YAG SÜRME.ordu ya SAHİP ÇİKALIM LÜTFEN.....
19 Mart 2009 Perşembe 22:05
nıye chp degıl
murat
demokrası ıle kandıramazsınız,chp lı adayımıza guvenıyoruz,seyyıt beye gelınce bagımsız olsaymıs,chp yı cıgnemeseymıs,kım ne dersın kenan bey ve ekıbını desdeklıyoruz.
18 Mart 2009 Çarşamba 09:50
OYLAR SEYIT TORUNA
NURAY KAYA
SAYIN KENAN CEBI CHP LIMISIN AKP LIMISIN BAHARIN EKMEGINE IYIO YAG CALDIN BUZAMANA KADAR UTANIYORUM YOLDA YURURKEN CHP LIYIM DEMEYE YAZIK SANA SENIN SEN KENDI PARTINI HIC TUTMUYOR BAHARI DESTEKLIYORSUN KESKE ONUN PARTISINDEN ADAY OLSAYDIN DAHA IYI OLURDU BIRLIKTE CALISIR PARTIYI BU KADAR KUCUK DUSURMEZDIN BEN BIR CHP LI OLARAK YAZIK DIYORUM OYUMUDA SEYIT TORUNA VERIYORUM SEN DEVAM ET AKP YI DESTEKLEMEYE.
17 Mart 2009 Salı 22:28
oylar DSP'ye
ayla
CHP ve adayı Ordu'da seçim alamayacak bunu biliyor.Nasıl sosyal demokratlarki anlayamadım,sanki rakipleri AKP değilde DSP.Ağızlarında AKP adı yok,mevcut yönetimi eleştirmekten başka yaptıklarıda bişey yok.Ama Sosyal Demokratlar bilinçli,Cumhuriyet için oylar DSP'ye SEYİT TORUN ve ekibine.
16 Mart 2009 Pazartesi 10:08
CHP linin oyu Seyit Torun'a
Gülyalılı
Arkadaşlar yalandan CHP'ye diğerek kafakarıştırmaya çalışmayın Orduda Seyit başkan tek çare Ordulu tehditlere kanmaz Bizim Sülalede ena 250 oy ilgenel mecliside CHP belediyede Seyit Torun. Kimse kusura bakmasın oylar bölünmeyecek. AKP üyesi dostlar bile Seyit Toruna diyor. Saygılarımla
16 Mart 2009 Pazartesi 09:33
gucumuzun ve olanaklarımızın farkındayız
ahmet
sımdı degısım zamanı sımdı chp zamanı,chp yı hafıfe alanlara ders verme zamanı.kenan cebı ve ekıbıne guvenıyoruz,ınanıyoruz desdeklıyoruz.
16 Mart 2009 Pazartesi 09:28
bunlar chp li degil gizli akp li
samet can
Chp aklını başına alsın,akp yi desteklemeyi bıraksınlar,bu sene yine seyit başkan...
15 Mart 2009 Pazar 18:57
gürgentepeli torunu desteklemez
gürgentepeli
sayın torun çöptepe yi hatırladınız mı?Gürgentepelilerden size oy yok bu sefer.
15 Mart 2009 Pazar 18:04
chp'siz asla
yusuf
solun en büyük partisi CHP'dir. dolayısı ile AKP'nin de tek alternatifi CHP'dir. Bu nedenle kişilere değil, partiye oy vererek, CHP'yi güçlü kılmalıyız. Geçen seçimde seyit başkana oy verdim. ama CHP'ye geçmeyerek önce koltuğunu ve kendini düşündüğünü gösterdi. Geleceğimiz için, vumhuriyet için oylar CHP'ye...
15 Mart 2009 Pazar 12:42
kendıne guvenen yuvaya donerdı chp derdı
ayhan
atamın partısını yok sayanı yok sayıyoruz,AV.KENAN CEBIYI desdeklıyoruz,HALK.
15 Mart 2009 Pazar 09:09
GÜRGENTEPE
YORGUN DEMOKRAT
''BAŞKAN S E Y İ T T O R U N ''İSTERSENİZ ''H A L KA S O R U N ''
15 Mart 2009 Pazar 00:27
dogru soze ne denır
bos ver ısmı
kalemınıze saglık,adayımız KENAN CEBI YE guvenımız sonsuz,ordu chp ıle aydınlanacak,haydı ordu el ele oylar KENAN CEBIYE.
14 Mart 2009 Cumartesi 22:26