desdek olunuzki gerisi gelir
sami
başkana her zaman tam desdek olalımki bu şehrimize yarasın
19 Nisan 2009 Pazar 14:25
melet ırmagına ikinci köprü ne zaman yapılacak
salih
sayın başkan melet ırmagı üzerine ikinci köprüyü yapılması icin caba gösterin kayabaşı çiftlik mahalesi ile sanayi arkasından bir köprü yapılırsa aşagıda trafik rahatlar biraz
19 Nisan 2009 Pazar 14:22
SEVSİNLER SENİ
Gurbetteki Ordulu.
Acaba,bu anlattığı projeye Sayın başkan inanıyormu.. yıllar geçmiş,iş üretememiş.Delikanlı gibi köşesine çekilsin.İşi bilene bıraksın...
23 Mart 2009 Pazartesi 12:26
kaç yazar
faruk gündoğdu
Ordu da teleferik olsa ne olur olmasa ne olur. yazın geceleri gurbetteki Ordululardan başkası kaç kez cıkıyor o tepeye? (alkolikler hariç) onlarında büyük çoğunlugunun arabası var zaten. Ordu halkının yüzde kaçı piknik yapabilecek ekonomik guce sahip? kaçı geçim derdi olmadan akşam evine mutlu gidebiliyor. teleferiğe karşı cıktıgım anlamı çıkmasın sakın? yıllardır aynı hikayeyi duyuyoruz birde seçim arefesi gundeme gelince şartelelrim atıyor ister istemez. sağlıcakla kalın
23 Mart 2009 Pazartesi 00:54
doğru söze ne denir
kubilay
hadi ya diyen arkadaş; dala teleferiğin ihalesi yapılmadan çalışmalar başlamış haberin olsun. ama halkı teleferik değil yolların çamurdan kurtulması, temiz su, ucuz su, emekli ağabeyimin emekli ikramiyesini alması, işçi arkadaşımın ikramiyesinin ödenmesi, yeşil alanların konuta açılmaması gibi...Ancak değerli arkadaşım bir soru sormuşsun; kubilay hangi köyde yaşıyor merak ediyorum diye... En doğru tespitin bu işte... Malesef çözülmeyen sorunlarla seyit başkan bizi köyde yaşatıyor...
21 Mart 2009 Cumartesi 12:17
YINEMI TELEFERIK :)
YASAR
bes yıl once verılen sozu tutmadıgını vatandas soracak,buna karalama denılcek,hayırlı olsun:)
20 Mart 2009 Cuma 22:35
hadi yaa...
zafer
Teleferik eğer yapılırsa ki (KİK sitesinde İhale ilanı vardır.) müthiş bir projedir Boztepeye bir aktivasyon kazandıracaktır Düşmanca ifadelere gerek yokturnKubilay adlı şahıs hangi köyde yaşıyor merak ettim doğrusu
20 Mart 2009 Cuma 20:22
ne farkı var.
dursun yılmazer
Bahar çebinin gösterdiği resimlerden ne farkı var....??
20 Mart 2009 Cuma 20:16
akp biter
can
akp artık karalama,kandırma kampanyasına başlamıştır,hayırlı olsun:D:D