desdek olunuzki gerisi gelir
sami
bakana her zaman tam desdek olalmki bu ehrimize yarasn
19 Nisan 2009 Pazar 14:25
melet rmagna ikinci kpr ne zaman yaplacak
salih
sayn bakan melet rmag zerine ikinci kpry yaplmas icin caba gsterin kayaba iftlik mahalesi ile sanayi arkasndan bir kpr yaplrsa aagda trafik rahatlar biraz
19 Nisan 2009 Pazar 14:22
SEVSNLER SEN
Gurbetteki Ordulu.
Acaba,bu anlatt projeye Sayn bakan inanyormu.. yllar gemi,i retememi.Delikanl gibi kesine ekilsin.i bilene braksn...
23 Mart 2009 Pazartesi 12:26
ka yazar
faruk gndodu
Ordu da teleferik olsa ne olur olmasa ne olur. yazn geceleri gurbetteki Ordululardan bakas ka kez ckyor o tepeye? (alkolikler hari) onlarnda byk ounlugunun arabas var zaten. Ordu halknn yzde ka piknik yapabilecek ekonomik guce sahip? ka geim derdi olmadan akam evine mutlu gidebiliyor. teleferie kar cktgm anlam kmasn sakn? yllardr ayn hikayeyi duyuyoruz birde seim arefesi gundeme gelince artelelrim atyor ister istemez. salcakla kaln
23 Mart 2009 Pazartesi 00:54
doru sze ne denir
kubilay
hadi ya diyen arkada; dala teleferiin ihalesi yaplmadan almalar balam haberin olsun. ama halk teleferik deil yollarn amurdan kurtulmas, temiz su, ucuz su, emekli aabeyimin emekli ikramiyesini almas, ii arkadamn ikramiyesinin denmesi, yeil alanlarn konuta almamas gibi...Ancak deerli arkadam bir soru sormusun; kubilay hangi kyde yayor merak ediyorum diye... En doru tespitin bu ite... Malesef zlmeyen sorunlarla seyit bakan bizi kyde yaatyor...
21 Mart 2009 Cumartesi 12:17
YINEMI TELEFERIK :)
YASAR
bes yl once verlen sozu tutmadgn vatandas soracak,buna karalama denlcek,hayrl olsun:)
20 Mart 2009 Cuma 22:35
hadi yaa...
zafer
Teleferik eer yaplrsa ki (KK sitesinde hale ilan vardr.) mthi bir projedir Boztepeye bir aktivasyon kazandracaktr Dmanca ifadelere gerek yokturnKubilay adl ahs hangi kyde yayor merak ettim dorusu
20 Mart 2009 Cuma 20:22
ne fark var.
dursun ylmazer
Bahar ebinin gsterdii resimlerden ne fark var....??
20 Mart 2009 Cuma 20:16
akp biter
can
akp artk karalama,kandrma kampanyasna balamtr,hayrl olsun:D:D